"Τις δυνάμεις μας ενώνουμε και την αυλή μας διαμορφώνουμε"
Οκτώβριος
Οι εκπαιδευτικοί
του νηπιαγωγείου συναντήθηκαν και συζήτησαν την πορεία του σχεδίου δράσης(Πράξη
24η/26-05-2025).Αποφάσισαν την συμπλήρωση scot ανάλυσης, την χρήση ημερολογίου εργασιών
και παρατηρήσεων και την συμπλήρωση ερωτηματολογίου.
Τα παιδιά
ενημερώθηκαν για το σχέδιο δράσης της σχολικής μας μονάδας. Ακολούθησε
παρατήρηση του αύλειου χώρου, με έμφαση στις αισθήσεις, τα χρώματα, τα υλικά
και τα παιχνίδια της αυλής. Καταγράφθηκαν οι παρατηρήσεις τους σε ιστόγραμμα
και προχωρήσαμε σε συμπλήρωση ερωτηματολογίου από τα παιδιά. Δώσαμε υπόσχεση
ότι όλοι μαζί μπορούμε και φωνάξαμε το σύνθημα :"Τις δυνάμεις μας ενώνουμε
και την αυλή μας διαμορφώνουμε"
Παράλληλα,
στάλθηκε και στους γονείς σχετικό ερωτηματολόγιο για ανίχνευση αντιλήψεων και
διάθεσης συμμετοχής.
Πραγματοποιήθηκε
συνεδρίαση του σχολικού συμβουλίου και ενημέρωση των αρμόδιων φορέων (Πρόεδρος
Σχολικής Επιτροπής Δήμου Κατερίνης, πρόεδρος τοπικής κοινότητας, ζωγράφος,
τεχνίτης-Πράξη 1η Σχ. Συμβουλίου/8-10-2024) καθώς και ενημέρωση των γονέων
(Πράξη 7/2-10-2024).
Νοέμβριος
Στο πλαίσιο της
θεματικής 'Γεωργός – Σπορά', τα παιδιά φύτεψαν σπόρους και παρακολούθησαν την
ανάπτυξή τους.
Με αφορμή την παραπάνω δράση έγινε πρόταση προς την πρόεδρο της τοπικής
κοινότητας για δημιουργία ανθόκηπου και φύτευση δέντρων.
Επικοινωνήσαμε με τον ζωγράφο. Επισκέφθηκε την αυλή και μας ενημέρωσε ότι λόγω
των καιρικών συνθηκών αυτή η εργασία θα πραγματοποιηθεί την άνοιξη. Το ίδιο
συνέβη και με τον τεχνίτη για την επισκευή του διαδρόμου.
Δεκέμβριος
Ο Δήμος Κατερίνης
ανταποκρίθηκε θετικά σε αίτημά μας (Φ3/84/4-9-2025) και με την επίβλεψη της
προέδρου της τοπικής κοινότητας κλάδεψε τα κυπαρίσσια έξω από τον αύλειο χώρο,
που είχαν ψηλώσει επικίνδυνα, βελτιώνοντας την ασφάλεια και την αισθητική του
χώρου.
Ιανουάριος
Οι δυσμενείς
καιρικές συνθήκες του χειμώνα και των πρώτων μηνών της άνοιξης ανέβαλαν τις
υπόλοιπες εργασίες για αργότερα.
Απρίλιος
Παρατηρήσαμε την
ανάγκη για κλάδεμα της ελιάς στην αυλή. Η συμβολή των παιδιών στη μεταφορά των
κλαδιών ήταν απαραίτητη.
Θυμηθήκαμε το
σύνθημα μας:
«Τις δυνάμεις μας ενώνουμε και την αυλή μας
διαμορφώνουμε!»
Πραγματοποιήσαμε δεύτερη παρατήρηση της αυλής. Τα παιδιά φωτογράφισαν τα προβλήματα και δημιουργήσανε εννοιολογικό χάρτη με συγκεκριμένες και στοχευμένες προτάσεις για την λύση των προβλημάτων και την διαμόρφωση της αυλής
Χρησιμοποιήσαμε τον υπολογιστή για αναζήτηση ιδεών
σχετικά με κατασκευές και διακόσμηση.
Επικοινωνήσαμε με τον πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής και
πήραμε την θετική του στήριξη για την αγορά όλων των υλικών που θα
χρειαζόμασταν.
Επικοινωνήσαμε με τον ζωγράφο και μας ενημέρωσε ότι για
να φιλοτεχνηθεί η επιφάνεια του τοίχου προϋπόθετε σοβάτισμα από τεχνίτη.
Επικοινωνήσαμε με τον τεχνίτη-οικοδόμο και κλείσαμε εκ νέου ημέρα συνάντησης αλλά
δεν ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα λέγω φόρτου εργασίας.
Ενημερώσαμε τους γονείς και ζητήσαμε την βοήθειά τους.Οι
εργασίες μετατέθηκαν για μετά το Πάσχα.(Πρακτικό 22/7-4-2025)
Μάιος
Ζητήσαμε από κατάστημα ελαστικών μεταχειρισμένα λάστιχα
για την διακόσμηση της αυλής. Οι γονείς και τα παιδιά πρόθυμα έβαψαν τα λάστιχα , αγόρασαν
λουλούδια και τα παιδιά ανέλαβαν το φύτεμα
και το πότισμα.
Ζητήσαμε από τους γονείς να μας συμπληρώσουν ανώνυμα τις εντυπώσεις τους από όλη αυτήν την δράση. Δημιουργήσαμε ένα padlet με τις απαντήσεις ,σε πραγματική μορφή και το αναρτήσαμε στον πίνακα ανακοινώσεων.
Μετά το πέρας της καλοκαιρινής γιορτής καθίσαμε όλοι μαζί
,εκπαιδευτικοί, γονείς και παιδιά στα τραπεζάκια κάτω στην ελιά. Ήπιαμε τον
καφέ μας συζητήσαμε και καταλήξαμε ομόφωνα πως όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας
πάντα καταφέρνουμε παρά πολλά!!!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου